wtorek, 12 lipca 2016

11-12 Lipiec 2016. Dziennik Pracy



Witam, ostatnie 2 dni bardzo pozytywne, poleceni pracują, inwestują, wpada dochód pasywny a to cieszy najbardziej. Ja przez ostatnie 2 dni skupiłem się na edukacji, dużo czytałem szukając inspiracji, stworzyłem kampanie i zbieram liste mailingową pod dany target, ruch zamierzam w przyszośći zmonetyzować. W bazie danych mam ponad 270 kontaktów, czyli zalążek już jest, teraz trzeba budować swoje imperium :) Zarobki prezentują się następująco :


TrafficMonsoon - 25$ (100 zł)



Sklep internetowy - 63,98 zł

Nie będe ukrywał że mocno zastanawiam się nad przyszłością sklepu ...efekty dla mnie nie są zbyt zadowalające, liczba zamówień spada, mimo tego że aktywność w mediach społecznościowych jest wciąż na wysokim poziomie ..nie daje mi to również takiej satysfakcji jak działanie w programach partnerskich i afilacyjnych ..jednak zainwestowałem w towar i musze go jakoś sprzedać, zabawne jest to że jak organizujesz konkurs na facebooku to zbiera się MASA OSÓB i w komentarzach ludzie są wręcz zachwyceni produktami ...natomiast gdy pojawi się oferta produktu ..opis, cena ..to ludzie zachowują się tak jakby omijali to szerokim łukiem :)








$$ Program Afilacyjny $$ - 721,18 zł

Tutaj kapitalne 2 ostatnie dni :) moi poleceni wypracowali firmie zysk widoczny na zdjęciu czyli 539 euro :) zgarniam z tego 30% i prowizja łączna w tym momencie wynosi u mnie 1722 zł ...oczywiście może zejść niżej, a może jeszcze więcej urosnąć :)




















Mxrevshare

Tutaj jak widać również postępy, wpadł kolejny polecony i jest już ich ośmiu. Jeden z nich kupił 2 adpacki co dało mi 1$ zysku.  Pracuje już na mnie 16 mini adpacków co z automatu daje mi 2$ dziennie, za 2-3 dni inwestuje 30-40$ w kolejne adpacki.




Zarobione razem : 885,16 zł

Zarobione w Lipcu :

Sklep - 269,86 / cel 1000.00.-
TrafficMonsoon - 740 zł / cel 1300,00 zł 
Program Afilacyjny #1 - 1722,18 zł -
Epn Affliate - 4,10 zł

Razem w Lipcu zarobione : 2736,14 zł

Jeśli szukasz inspiracji, interesuje cię rozwój osobisty, daje informacje na temat tego jakie książki czytam w tym miesiącu. Od siebie dodam że warto czytać i się rozwijać, takie książki dają niesamowitego kopa do działania !

Laptopowy milioner - Mark Anastasi



















Ukryta perswazja, Kevin Hogan
Bryan Tracy, maksimum osiągnięć



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz