poniedziałek, 11 lipca 2016

7-10 lipiec 2016

Weekend spędziłem aktywnie, jednak nie pod względem zarobkowym. Byłem poza domem, jedyne co zrobiłem to zaplanowałem posty na facebooku. Przez te 4 dni znalazłem troszke czasu w niedziele na działanie, jestem na etapie tworzenia strony przechwytującej aby zbierać baze danych, którą moge wykorzystać pod względem zarobkowym. Oczywiście jest to długofalowy proces, a odbiorców będe zbierał poprzez fcb, oraz zródła platnego ruchu (solo ads) Będzie to już druga baza danych którą zbieram, tym razem inny target. Pierwszą baze wykorzystałem pod trafficmonsoon, stąd zarobki z poleconych.

Zarobione :

TrafficMonsoon (280zł)



Program Afilacyjny : 153,07 euro (682,69 zł)

Ostatnie 4 dni jak widać, prowizja urosła sporo, dzięki czemu mam nadzieje że będzie lepszy wynik jak w zeszłym miesiącu












Mxrevshare 

8 poleconych, 15 paczek. Wczoraj dokupiłem paczke z reinwestycji, teraz co 3 dzień będe kupował nowego adpacka. Niech się rozkręca :)





























Zarobione razem : 962,69 zł

Zarobione w Lipcu :

Sklep - 199,97 / cel 1000.00.-
TrafficMonsoon - 640 zł / cel 1300,00 zł 
Program Afilacyjny #1 - 1001,15 zł -
Epn Affliate - 4,10 zł

Razem w Lipcu zarobione : 1845,07 zł

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz