środa, 6 lipca 2016

Dziennik Pracy 04,05 i 06 lipiec

Witajcie moi drodzy, przez ostatnie 3 dni byłem troszke bardziej zajęty, jednak znalazłem teraz czas żeby wrzucić podsumowanie zarobków, jestem umiarkowanie zadowolony, cały czas myśle i kombinuje, szukam nowych pomysłów.
A więc tak to wygląda :

TrafficMonsoon 50$ - 200 zł



Sklep Internetowy - 90,99 zł

3 zamówienia przez 3 dni, bardzo średnio, blogerka udostępniła post z rekomendacją, szczerze mówiąc mało to dało ..tylko 20 uu z jej bloga, chyba skończy się to niewypałem


EPN Affliate 1.04$ - 4,10 zł

Dziś miałem dużo wolnego czasu więc i trochę się tu pobawiłem, efekt ponad dolar zarobiony, na koncie już 5,81 :D grosz do grosza a będzie ...


MxRevshare :

Tutaj pozyskałem 2 poleconych, jest już 6. Dwóch z nich dopiero odkrywa programy rev share, także klikają sobie reklamy, poznają jak to działa, z czasem licze że będzie inwestycja. Kupiłem 14 paczke dzięki czemu jest już 1.75$ dniówki. Póki co zdecydowałem że programu nie będe uwzględniał w statystykach, będzie to dopiero jak już będe coś z niego wypłacał, efekty jednak będe wrzucał do dziennika.



Program afilacyjny : zanotowałem niestety lekki spadek, jednak cały czas fajny plus, prowizja na plusie póki co 318,44 zł :)   (Kwota na obrazu to kwota euro, 30% prowizji dla mnie)


Zarobione łącznie w ostatnie 3 dni - 295,09 zł


Zarobione w Lipcu :

Sklep - 199,97 / cel 1000.00.-
TrafficMonsoon - 360 zł / cel 1300,00 zł 
Program Afilacyjny #1 - 318,44 zł -
Epn Affliate - 4,10 zł

Razem w Lipcu zarobione : 882,51 zł
, , , , , , ,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz