środa, 15 czerwca 2016

15 czerwiec 2016r. Wyznaczamy cel w zarabianiu

Dziś dzień dosyć leniwy, to chyba przez pogodę ..poranek na uczelni a później czytanie książki, oczywiście na temat biznesu internetowego. Mamy połowę czerwca, a co za tym idzie, powinienem wam przedstawić jak wyglądają moje dotychczasowe zarobki w tym miesiącu, następnie dzień po dniu zobaczycie moje bieżące rezultaty w zarabianiu.

Sklep internetowy : 









Póki co w czerwcu ..jak widać na dzień dzisiejszy 13 zamówień o wartości 562.00 zł. w tym biznesie potrzeba na pewno cierpliwośći, nie zbudujesz od razu marki która będzie rozpoznawalna wszędzie i zdobędzie w pierwszych miesiącach mase stałych klientów, słyszałem że wielu właścicieli różnych sklepów po prostu się poddaje, ja tego nie zrobie, jestem zadowolony że niebawem zaczne współprace z blogerką która będzie pisać artykuły na temat moich produktów, będzie umieszczać zdjęcia, na pewno pomoże to w pozycjonowaniu, póki co ruch do sklepu generuje tylko i wyłącznie z fan page który ma 11 tys polubień. Martwi mnie tendencja spadkowa..czyli na początku było BOOM i WOW natomiast pozniej z miesiąca na miesiąc obroty spadły, należy z tego wyciągnąć wnioski

Cel jaki sobie wyznaczam dla sklepu internetowego na miesiąc czerwiec : 1000 zł obrotu 

Trafficmonsoon :

Tutaj, w tym programie zarabiam od ponad roku, zanim pokaże ci efekty czerwcowe, pokaże Ci jak przedstawia się mój zarobek z całego, ogólnego okresu, zdjęcie być może zmotywuje cię do działania, zdradzę Ci że nie poświęciłem zbyt szczególnie dużo czasu na tego typu zarobek, a z biegiem czasu można zauważyć że zrobiły się z tego całkiem fajne pieniądze

Średnio z tytułu trafficmonsoon zarabiam już od dłuższego czasu 10- 15$ dziennie ..mnożąc tą kwote x kurs dolara daje to w efekcie 58,50 zł. Jeszcze 3 lata temu pracowałem dziennie po 8-10h żeby mieć taką dniówkę, teraz nie robie praktycznie nic, poświęcam 10 minut dziennie i mam takie pieniądze, dla niektórych jest to pewnie i mała kwota, ale warto wziać pod uwagę to że każdy grosz się liczy, jeśli jesteś młodą osobą, takie pieniądze zaspokoiły by twoje potrzeby 

Jeśli chodzi o zarobek to w rok  wygląda to tak :





Tutaj bierzemy pod uwagę zakładkę Total Earned - Czyli ,, Łącznie zarobiono" - 2426.64$ co daje w przeliczeniu na złotówki 9436,89 zł. W trafficmonsoon zarabiasz różnymi metodami, można inwestować, polecać, oglądać reklamy i zarabiać, ja najbardziej preferuje polecanie, lubie przedstawiać innym korzyści wynikające z różnych programów partnerskich, poleconych mam dużo bo ponad 185 z czego 25 aktywnych którzy wykręcili mi fajny zarobek. Wkrótce opisze metody zdobywania poleconych którzy będą inwestować, a Ty bedziesz zarabiać. Jeśli chcesz wiedzieć mniej więcej na czym polega trafficmonsoon, warto zajrzeć na strone, tutaj jest to w miare fajnie opisane www.tmzarabianie.pl

W czerwcu na trafficmonsoon zarobiłem póki co : 


4 zlecone wypłaty na łączną kwote 140$ , dziś rano zleciłem tą za 45$ po czym pojechałem na uczelnie, wracam, patrzę a tu już w account balance 15$. Najlepsze w tym biznesie jest to że zarabiasz nawet kiedy śpisz lub robisz inne zajęcia.

Zarobione w tym miesiącu - 155$
Cel jaki wyznaczam sobie na czerwiec w trafficmonsoon - 300$

--------------------------------------------------------
Podsumowanie :
Sklep - 562.99 / cel 1000.00.-
TrafficMonsoon - 155.00$/ cel 300.00$

Plany :
Reklamować sklep na wszelkie możliwe sposoby
Rozpocząć współpracę z blogerką
Zająć się szerszą promocją trafficmonsoon, zdobywanie poleconych

Dobrej nocy wam życzę ! Hej





, , , , , , ,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz