wtorek, 28 czerwca 2016

Dziennik Pracy 27.06.2016

Wczoraj troche się napracowałem, a w szczególnośći uparłem się na to epn affliate no i przyznam się szczerze, że zawiodłem się konwersją, chyba że program ma jakies opoznienia ale wątpie, promowałem sporo czasu, używając różnych metod, nabiłem ponad 1000 uu i tylko 2 małe leady z których wpadło 0.93$ Tongue no cóż ...wynagrodzenie nie adekwatne do pracy jaką włożyłem, ale nie można się poddawać, trzeba zmienić delikatnie taktyke i zobaczymy jak to będzie.


Epn affliate - 0.93 $

Trafficmonsoon - 15$

Tutaj dniówka 15 $ czyli 60 zł. Chciałem od razu wrzucić część w mxrevshare, jednak zablokowali wypłate na payza, zamówiłem jednak karte allied wallet, dzięki czemu będzie można wypłacać kase z TM w bankomacie Smile fajna sprawa !











Mxrevshare 0.75$

Tutaj pozyskałem poleconego który na dniach zaczyna inwestycje. Jestem z nim w stałym kontakcie, zacznie być aktywny i otrzyma pełen pakiet pomocy dotyczący pozyskiwania poleconych, metoda dzięki której zdobyłem ponad 150 poleconych do trafficmonsoon i prawie 10 tys zarobku. Jeśli zastanawiasz się nad tym biznesem, skontaktuj sie ze mną, jeśli zarejestrujesz się u mnie z tego linka https://goo.gl/yPuWZg i zaczniesz, kupisz 3 mini adpacki za 15$ to dostaniesz odemnie 5$ na kolejnego adpacka. Przy 4 adpackach i oglądaniu reklam już po około 7 dniach możesz mieć kolejnego z reinwestycji i zaczniesz toczyć swoją kulke która wypracuje z czasem na prawde fajny dochód. Te 5$ jest tylko dla pierwszych 3 osób.



Sklep internetowy - 96,97 

W dniu wczorajszym wpadły 3 zamówienia do sklepu, fajnie jakby było tak codziennie, ale trzeba na to ciężko pracować. Trzeba być wytrwałym

Program afilacyjny -((30% z kwoty na obrazku to moa prowizja)) 39 euro (176 zł)

Przedwczoraj był minus dziś juz znowu saldo idzie do przodu, licze jutro również tak będzie i że zakończe fajnie miesiąc


Zarobione łącznie : 339,69 zł

--------------------------
Ten miesiąc : 


Sklep - 873,08 / cel 1000.00.-
TrafficMonsoon - 1260,00 / cel 1100,00 zł 
Mxrevshare - 2,62$ - 10,48 zł
Program Afilacyjny #1 - 570,54 zł 
Dodatkowe programy partnerskie - 556,44 zł (jednorazowy zarobek ze spiffxaffliate)

Przychód w czerwcu na dzień dzisiejszy : 3174,26 zł


, , , , , , , ,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz