środa, 29 czerwca 2016

Dziennik Pracy 28 i 29 Czerwiec 2016

Przyznam się szczerze że 28 troszkę popracowałem, za to 29 kompletnie nic nie robiłem, z uwagi na 2 egzaminy które mnie jeszcze czekają na uczelni ;/ najgorszy okres jeszcze trwa, ale jeszcze troche i mamy wakacje. Co do zarobków to w końcu coś bardziej ruszyło w epn chociaż dalej nie jestem zadowolony gdyż liczyłem że przy takim uu prowizja wyniesie około 10$.
Zarobki z tych dwóch dni prezentują się następująco :

TrafficMonsoon - 30,5$ (122 zł)

Bardzo fajny zastrzyk gotówki, zakupiłem 1 adpacka do mxrevshare reszte wypłaciłem. Bardzo się ciesze że poleceni są aktywni, dzięki czemu swój cel miesięczny (powyżej 1000 z na miesiac z TM) już przekroczony




EpnAffliate - 3.05$ (12,20 zł)

28 promowałem linki, jak widac nabiłem dużo uu zysk średni i mało motywujący, ale nie poddam się Smile 29 nic nie robiłem i również coś wpadło co cieszy, w weekend spróbuje popromowac droższe rzeczy poświęce kilka godzin, trzeba próbować metodą prób i błędów aż w końcu znajdzie się klucz do sukcesu Big Grin

Sklep internetowy - 30.99 zł

Słabo, tylko 1 sprzedaż w 2 dni Sad obawiam się że o cel będzie ciężko, ale licze na to że lipiec będzie lepszy
 











Mxrevshare - 1.64$ - 6,56 zł

Tutaj się rozwijam i wiąże z tym programem konkretne nadzieje, wpadł 2 polecony który niebawem zacznie inwestować. Nie będą to jakies super kwoty, deklaruje kilka paczek za 5$ po czym wszystko do reinwestycji, ja również mam taki plan, jednakże będe dorzucał paczki z pieniedzy z trafficmonsoon które generują moi poleceni.






























Łącznie zarobione dnia 28 i 29 czerwca : 171,75 zł


--------------------------
Ten miesiąc : 


Sklep - 904,07 / cel 1000.00.-
TrafficMonsoon - 1382,00 / cel 1100,00 zł 
Mxrevshare - 4,63$ - (18,52 zł )
Program Afilacyjny #1 - 454,92 zł
epnaffliate - 3.98$ (15,92 zł)
Dodatkowe programy partnerskie - 556,44 zł (jednorazowy zarobek ze spiffxaffliate)
, , , , , , ,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz