wtorek, 14 czerwca 2016

Zarabiam w internecie, Ty również powinieneś

Witam Cię serdecznie, z racji tego że jest to dopiero początek mojego blogowania. Wypadało by napisać coś od siebie, czym się zajmuje, ile mam lat etc..

No więc nazywam się Oskar i mam 24 lata, studiuje filologie angielską i interesuje się zarabianiem w sieci, zajmuje się tym już od 3 lat i przyznam się szczerze że całkiem mi to wychodzi, mimo tego że przedtem całkiem sceptycznie podchodziłem do tematu, zdaje sobie sprawę że jest to teraz problem u wielu osób, między innymi po to powstał ten blog, po to żeby pokazać Ci że się da, wyciągnąć z internetu całkiem fajne pieniądze.

W internecie są teraz wszyscy ..tam gdzie są ludzie, jest i pieniądz ..pytanie jak po te pieniądze sięgnąć? również nad tym się zastanawiałem i na szczęście poznałem osobę która wskazała mi drogę, teraz pragnę dzielić się tą wiedzą z innymi, chce również zmotywować siebie do działania, ukazując i pisać tutaj o swoich postępach w zarabianiu. 

Na tym blogu dowiesz się jak zarabiać na :


  • Programach partnerskich
  • Sieciach afilacyjnych
  • Programach revenue share
  • Sprzedaży allegro ( jak szukać nisz )
  • Dropshipping - pośrednictwo w sprzedaży
  • Sklep internetowy

Z racji tego że jestem raczej osobą oszczędną i jak tylko zarobie to myślę nad tym jak ten zysk obróćić aby zarobić jeszcze więcej to postanowiłem że zainwestuje w sklep internetowy, dopiero go rozwijam i reklamuje, efektami z prowadzenia tego sklepu będe się dzielił na blogu

Codziennie na blogu pojawi się jeden wpis informujący o efektach swojej pracy, każdy chętny może współpracować ze mną, wystarczy tylko chcieć, napisać  do mnie maila a poprowadze cię i pomogę osiągnać twój cel. Chciałbym żeby mój blog cię zainspirował i dał przysłowiowego kopa w cztery litery do działania !



Codziennie na blogu :
  • Podsumowanie dnia - łączny zarobek ze wszystkich zródeł
  • Wyznaczanie sobie planów i celów działania
  • Pokaże Ci jak zarabiam, jak działam, będe cię motywował zdjęciami moich wypłat
Do zobaczenia w kolejnym wpisie :) 



, , , , , , ,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz