niedziela, 19 czerwca 2016

Dziennik Pracy z dnia 18 i 19 czerwca.

Weekend za nami, praktycznie większość czasu trzeba było spędzić przy książkach, sesja kończy się już za tydzień. Znalazłem około 2 godziny na promowanie trafficmonsoon oraz innego programu partnerskiego, co przyniosło wymierne efekty z których jestem zadowolony. W sobotę wieczorem byłem na imprezie a wydatki na niej poniesione zostały fajne zwrócone w zysku pasywnym z TM :) takie rzeczy cieszą najbardziej.

Weekendowy zarobek w internetach jest następujący :

TrafficMonsoon - 30$ (117,30zł)













Programy afilacyjne - 556,44 zł 
I tutaj dodam krótką notke, zarobek ten jest efektem pracy jaką wykonałem w kwietniu, a mianowicie promowałem jeden z programów afilacyjnych dla testu, nie miałem pewnosci co do ich wypłacalnośći no ale bardzo miła niespodzianka która cieszy, a do samego programu jeszcze wrócę :)


Sklep internetowy - 25,69 zł
Tutaj przechodzę mały kryzys, kupiłem nowy towar który myślałem że wpadnie w oko followersom na facebooku, póki co niestety jedna sprzedaż przez weekend, jednak trzeba wziąć pod uwagę to że pogoda była ładna, ludzie zamiast siedzieć na fejsie, spędzali czas nad wodą lub u rodziny. Czekam aż akcesoria dotrą do blogerki która zacznie wrzucać artykuły które pomogą w pozycjonowaniu.


Zarobione łącznie w weekend - 699,43 zł

-----------------------------------------------------
Czerwiec prezentuje się następująco


Sklep - 623,64 / cel 1000.00.-
TrafficMonsoon - 767,00 zł / cel 1100,00 zł
Program Afilacyjny #1 - 1120 zł / 1200 zł
Dodatkowe programy partnerskie - 556,44 zł

 Przychód w czerwcu na dzień dzisiejszy : 3066,64 zł
, , , , , , , , ,

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz